Laddad och klar

För en rätt stor del av min första lön köpte jag något relativt användbart. Jag skaffade mig en laptop, en Acer Aspire 5930g för att vara lite exaktare, men vem bryr sig om det. Till denna har jag även skaffat mig en ny extern hårddisk, en liten western digital på 1Tib. En hel rackarns terabite är den alltså på, jag kännde att mitt interesse för TV serier hade kommit till det stadiet att det inte räkte med det utrymet jag tidigare hade.

839 Gigabite står det när man klickar på mappen där jag har mina serier, vi har alla våra laster och detta verkar vara en av mina större. Men men, laptopen, och mina två extern hårddiskar à 1tib & 0,5tib. Är nu färdig matade med de saker som jag vill ha med mig ut på båten denna färd.

Det börjar dra ihop sig nu...

Tills nästagång, detta är er jungman som säger tjillivippen.



Kommentarer
Postat av: kulan

take care bro:) snacka nan dag!!!

tjoho

2008-12-04 @ 23:10:26
URL: http://shookaware.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0