Onboard

Efter en natt utan mycket att kalla sömn, och en förvirrande morgon på Kastrups Flygplats, har jag kommit fram till båten.
Många glada ansikten man känner igen och ett par nya att bekanta sig med.

Väntan är väl dagens ord kan jag tro..

Vänta på taxi,
Vänta på incheckning
Vänta på boarding
Vänta på avgång
Vänta på ankomst
Vänta på incheckning
Vänta på boarding
Vänta på avgång
Vänta på ankomst
Vänta på agenten
Vänta på skjuts till båten från den plats där agenten släppte oss

Alla dessa olika väntor har en egen tid, så det är svårt att säga exaxt hur lång väntan det är, men om man lägger ihop dom blir det en del.

Nog om det..
Jag är trött, men det kanske märks? Det borde det göra, det borde märkas på sättet jag skriver, men jag tänkte ändå rapotera att jag har kommit fram nu.

ETD från Tees är 03.00 så det blir till att kliva upp mitt i natten som en go början på denna tid ute, men vad gör man inte för att få ha sitt jobb.

Sovdags kanske, eller filmdags. Det får humöret och ögonen avgöra.



Din jungman på båten.

Kommentarer
Postat av: Alle,Erik,mamma

Saknar dig.Hailol,xD kramar

2008-12-08 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0