Red Light och Vatten

Igår fylldes av misstag ett rum med vatten.
Det var en ventil som inte var tät och på så sätt lyckades ett helt rum fyllas av vatten, och då menar jag ett helt rum.
Det var först när en maskinist skulle in och titta på något i värmeväxlarrumet som vi la märke till att det inte gick att öppna dörren, av någon anledning kom det vatten ut ur springorna. Vi pratar om ett rum som var mycket fullt av vatten, ungfär upp till halsen på en normal lång människa.

Att det sprutade vatten vill jag lova!

Ankomsten var idag och när vi väl var färdiga blev det lite jobb och jobb, men när det var klart frågade jag överstyrman om jag kunde ta resten av dagen ledigt för att åka in till staden Amsterdam.

Klockan blev sluta och jag och Felix tog ut cyklarna och började trampa in mot staden, 50 minuter tog det, och efter det så gled vi runt lite i Amsterdam, jag tror att jag av någon anledning fick lite extra saker när jag bestälde min hamburgare, jag fick förklara att jag inte fattade varför min mat kostade det dubbla mot vad det stog på bilden.
Själv tror jag att det var något skumt med det där, men vad vet jag.. Det finns säkert någon anledning till att jag ska betala massa extra för något som jag inte vet vad det är,

Red Light District var inte riktigt vad man hade föreställt sig, men nu har man varit där och sett hur det ser ut, det känndes lite som ett måste, och visst fanns det lite tjejer som såg fina ut, men hela hysterin om RLD känns lite överdriven.
                  



                          Red Light District

Kommentarer
Postat av: Family

Om du inte varit på en båt

hade vi tassat ner till ditt rum

och sjungit en födelsedagslåt.

Vi hoppas att de på båten

sjunger och hurrar

när de på morgonen dig purrar.



Vi önskar dig en bra födelsedag, med alla kramar i världens som vi har.

Pussar och kramar

Erik, Alex, mamma, mormor, Niklas, Fredrik, Åsa,Alma, Amanda,Björn och Anita,morfar.

2008-12-22 @ 00:04:53
Postat av: Åsna

Vi gratulerar vår Adam idag på hans 19:e födelsedag.

Här ska granen tas in o kläs med glitter o glamour.

Du känner ju till våra julegranar, eller hur?

Hoppas att du blivit rikligt grattad m god tårta och julmust. Puss i pannan från Åsna o Freddelino

2008-12-22 @ 20:14:40
Postat av: Family

Många julkramar från Tomtemor och de två tomtenissar som är kvar hemma.

2008-12-24 @ 09:34:19
Postat av: Senior

God Jul Adam.

Ligger i Terneuzen och myser.

2008-12-24 @ 19:27:17
Postat av: Björn och erik..(hos åsa och fredde)

God jul på dej och kör försiktigt. gå inte på någon grymma. Ha de gött allihop hälsar Björn och Erik och alla andra!

2008-12-24 @ 20:20:07
Postat av: Mamma

Gott att få höra din röst. Önskar du varit här hos oss i dag. Kramar

2008-12-24 @ 20:31:52
Postat av: Family

Gott Nytt År

2008-12-31 @ 15:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0