The time has come..

Efter runt 6 veckor hemma, 5 dagars kurs och en mustach trimmning är det återigen dags att mönstrapå.
Bro Anton, mitt hem mitt arbete min fritid och min sorg de för de närmsta 6 kommande veckorna.

Just nu sitter jag och lyssnar på Julradio.se och tittar ut genom ett fönster och ser små lätta flingor falla mot en lätt snöteckt gata utanför. Det är konstigt vilka annorlunda saker man värdesätter när man kommer hem efter att ha varit på en båt ett slag. Miljö och klimat är underbart! Det blir inte så mycke mer än vind och sol, vind och regn, vind och vind, och nu vind och snö/is. Det sistnämnda vet jag inget om än dock, utan det kommer bli spännande att se hur mycke av den varan man får på båten.

Väskan är packad, man skulle kunna säga att jag är helt klar efter jag har slängt i de sakerna jag använder mig av just nu. Och det är två hårddiskar, hygienartiklar och ett par högtalare. Nu kan man ju fråga sig varför det bara ligger och väntar redan, jag ska ju inte åka förens på lördag. Jo det ligger till på detta vis: förra veckan fick jag ett mejl, "förbered dig på att åka till London på torsdag".  Jag läste detta och drabbades av lite panik, jag skulle ju på en datorfestival. Men det löste vi smidigt, då sa vi att det blev runt 1a december som skulle gälla, så väskan var packad förra onsdagen. Efter helgen med festivalen kom jag hem och fick ett nytt mejl där det stog att det antagligen skulle bli Kiel på torsdag. Igår fick jag ett nytt mejl, glöm det förra mejlet, Bro Anton kommer inte att gå genom Kiel, du kommer troligen åka till Tees på lördag istället.

Så kan det gå, och jag ska väll inte klaga på att vara hemma och få lite jul vibbar och ta lite extra tid på mig att säga god jul till vänner och släckt.

Nu ska jag slänga in en bild på mig i en kontainer som det brinner i, och efter det så ska jag se om man inte kan designa bloggen lite. Efter det blir det att titta på lite Two And a Half Men, samtidigt som jag försöker sova.

Ha en trevlig torsdag. Nu är det dags för mig att sluta för denna dagen, men nu är det dags för denna blogg att få liv åter.

                                 




                                                               

Kommentarer
Postat av: Benita

Hejsan! Hur går allt med dej nuförtiden! Hoppas du har en underbar tid och att du upplever allt som du vill uppleva..



Här är allt bra! Snart jul! :-)

Kramar Benita

2008-12-04 @ 16:44:47
URL: http://minvitaframtid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0