Tyskland

Då har vi varit i Tyskland en sväng med, vi kom in igår och gick idag på dagen, jag ber om ursäkt för att bloggen inte uppdaterades igår men jag fick en släng av trötthet över mig.

Vid klockan 6 ungefär när jag stog inne i Agust hytt och vi pratade lite om tampar och knopar och sjömansarbete och så vidare, kommer Kapten in och frågar om inte jag kan hjälpa en elektriker att dra lite i några sladdar ett par minuter.
Och det är klart att jag gjorde! Man säger ju för det första inte nej till Kapten, inte heller vill man missa en chans att tjäna en extra hacka.
Några minuter blev flera minuter och dom minuterna blev en timme och den timmen blev två och dom två blev 4... I 4 timmar stog jag och hjälpte till att dra sladdar genom taket, men men det var ju spännande det med. Tänkte säga nått smart om elektriker nu, men det gick inte så bra, lyckas inte riktigt komma på nått fyndigt.

Iaf, det var gårdagen, idag har varit en vanlig dag på deck med en avgång, annars har den varigt ganska lugn.

Nu kanske folk tycker jag är lite vek men jag måste nog säga att jag tycker att det har börjat rulla lite mer än vad man kan anse som behagligt.

Det blir nästan att gå och lägga sig och titta på en film eller två nu. Blir lite jobbigt att hålla i sig med benen under skrivbordet för att inte åka bakåt.

Tills nästa gång.
Detta är din Jungman på det böljande blå

Kommentarer
Postat av: Family

Nu har jag sjungit alt med Sara:-)Hon hälsade gott till dig.Kram

2008-12-10 @ 21:42:40
Postat av: Ewelina Broman

Detta är din Jungman på det böljande blå???

2008-12-11 @ 23:26:53
URL: http://eweliiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0