Blogg?

jag har läst en blogg innan jag i går skpade denna, bloggen jag läst är en humorblogg som en sjöman har, cmj.blogg.se den är rolig.
min blogg ska inte bli rolig, för det vet jag inte hur man ska lyckas med. jag vet inte äns hur man "ska" skriva en blogg, så jag tänkte att jag skulle göra allt möjligt här inne. saker i stil med att försöka göra någon låt, skriva lite om den, och lägg upp den så man kan höra den. berätta vart i världen jag befinner mig förtillfället, berätta en saga och komentera en bild av något slag, så jag antar att denna blogg kommer att se ut som så många andras och inte uppmärksammas av mer än dom jag själv säger åt att de ska läsa den.

nu är klockan 5 i 5 och det betyder att 10talet personer står i matsalen och otåligt stamparfötterna i durken och väntar på maten som snart ska serveras.

om 28 sekunder när jag trycker på "spara och publicera" knappen kommer jag att tappa lite självrespekt, men vad gör man inte för att hålla fåtalet människor sysselsatta i de 2 minuter det tog att läsaigenom detta inlägg.


Kommentarer
Postat av: Sus

Fast det tog mer än två minuter. Sprider den med msn,bloggen alltså. Innan har jag spridit andra bloggar, så nu får det bli din. Är ju skoj att läsa denna, eftersom mailen tar 2 sekunder att läsa..:-)Kram så länge

2008-09-26 @ 19:06:00
Postat av: Martin

Haha, kör hårt lillen.

2008-09-29 @ 21:27:02
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Blivande Sjöman

Det verkar ju som om hela Bro Anton fått bloggarfnatt-den naturliga övertrycksventilen för den moderna sjömannen med tankerfnatt.



Fast inte mig emot! det är riktigt kul att följa era bloggar!

Ha det!

2008-10-14 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0