Schysst hylla

Jag diggar inte det här med att skirva när jag är hemma, mestadles för att jag inte gör så mycket konstruktiva saker på min så kallade lediga tid.

Men nu är det så om man har folk som klagar på än ifrån Australien så får man ta ur tummen och skriva nått lite lätt.
Det händer inte så mycket här just nu, jag sover en del jag äter en del jag tittar på lite serier och jag spelar lite dator.
Men nu har det hänt något revolutionerande i mitt rum, jag har tatt ner allt jag hade i min bokhylla och lagt sakerna i kartonger och sedan monterat ner den fulgröna hyllan. Projektet är nu att ta ut allt som resterar på rummet för att sedan måla om det. Det är mitt lilla mål att hinna med innan jag åker ut igen.
Jag tänkte satsa på en vanilj aktig färg på rummet med inslag av brunt. Det var det.
Uhm..

Andra saker som ska eller snarare borde göras men som jag inte vet om jag kommer ta mig för är att:
*Ställa på, reparera/fixa och sedan besiktiga bilen
*Skicka in min laptop till Acer för att få den fixad/utbytt

Nu när jag sitter och funderar ut vad det var jag hade planerat att åstakomma så märker jag att det inte var så vidare mycket, så det finns en risk att det faktiskt blir av.

Nu är det dags att försöka lägga in en baggrund till bloggen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det gick ju alldeles utmärkt för dig att skriva ett inlägg, fastän du är hemma? Det var väl inte så farligt? (A)

2009-02-02 @ 21:06:18
URL: http://lindapersson.wordpress.com
Postat av: Adam

Nä det gick ju visst =)

2009-02-02 @ 21:59:23
URL: http://vifors.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ojojoj hade nästan börjat fundera på om du levde fortfarande.. Nejdå men jag förstår dig. Bra med små projekt hemma, mitt denna gång är körtkortet. Uppkörningen är oroväckande nära haha. Lycka till med målningen:)

2009-02-04 @ 15:11:33
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/
Postat av: Susanne

Länk till SEKOS jobbbloggar

http://www.sekotidningen.se/jobblogg.htm

2009-02-06 @ 14:53:29
Postat av: Susanne

Är väl snart dax att skriva några rader igen. Kramar från oss hemma

2009-02-27 @ 15:23:06
Postat av: Susanne

Hallåååå.Keep in touch om lille bror kan komma till Gbg. Kramar från Ryttargatan

2009-03-04 @ 21:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0