"Uppdatera din fucking blogg"

Uppdatera din fucking blogg, så har det låtit ett par dagar nu från vissa, och mjo jag kan väl hålla med om att det var ett tag sedan bloggen fick nått nytt i sig. Så nu kom det några rader.

Klockan 20 över 10 la man sig att vila i kväll, sommnade visst och blev väckt vid halv 2 av en Jens som stog i dörröppningen,
Lots - 20 minuter typ.

Nu har vi precis lämmnat Amsterdam för denna gång, vi kommer väll komma till slussen om en sisådär 30-40 minuter kan jag tänka, men då ska jag sova! Man behöver inte vara lika hårt bemannad på deck när i slussen om man jämmför med ankomst och avgång. En matros och styrman ska inte ha några problem att klara ut det själva.

I morgon kommer det in ett nytt inlägg om vad som hänt den senaste veckan. Just nu är jag halv död känns det som och kan med nöd och näppe förmå mig att avsluta detta inlägg.

Gott nytt!

Kommentarer
Postat av: Family

God fortsättning

2009-01-02 @ 19:17:23
Postat av: Senior

God fortsättning och segla lungt, hoppades att vi skulle ses i Ryssland men icke sa nicke.

2009-01-03 @ 23:37:17
Postat av: Åsna o Fredde

Här hemma har nu kylan slagit rot ett tag, nu har vi -19 grader,Fredde åker upp till Bollnäs på tisdag. Stor kram o god fortsättning HIHÅ

2009-01-04 @ 20:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0