Ett nytt försök

Well, well cykelställ...
Nu var det bra många dagar sedan jag skrev, och med dagar menar jag veckor och någon månad.

Varv i Göteborg i 2 veckor är nu avklarat.
Många saker har reparerats, fixats och donats med, och ska jag vara helt ärlig är det ganska skönt att det är över...
Det har ständigt varit folk som sprungit runt på båten. Saker har lämnats och det har varit skräpigt och fullt av oordning men nu har vi de två senaste dagarna spenderat den mesta av våran tid till att städa och fixa i ordning.


Jaja, nu har vi iaf lämnat götet och Sverige för denna gången, i morgon blir det Danmark och för hoppnings vis kommer vi tillbaka till Sverige igen på onsdag någon gång.

Nu ska jag börja göra mitt bälte!
Hej hå från böljan blå


Bro Anton sol

Kommentarer
Postat av: Sus

Alex, mormor och jag dyker troligtvis upp i morgon, om jag får semester. Hör av dig i kväll om du kan. Kramar

2009-03-17 @ 09:13:10
Postat av: Sus

Har fått klart med semester, och Alex fick ledigt. Så mormor och vi kommer till Gbg i morgon. Hör av dig så fort du har möjlighet.

2009-03-17 @ 09:30:12
Postat av: Sus

Ses i morgon.Kram

2009-03-18 @ 11:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0